مانیتورهای سامسونگ سری S8

سری جدیدی از مانیتور های سامسونگ معرفی شدند و به گفته سامسونگ نمایشگر این گجت‌ها از وضوح تصویر (رزولوشن) بسیار بالایی پشتیبانی می‌کنند.

شکل – مانیتورهای سامسونگ سری S8

مانیتورهای سامسونگ سری S8 به صورت رسمی رونمایی شد.

سری جدیدی از مانیتوهای سامسونگ معرفی شدند و به گفته سامسونگ نمایشگر این گجت‌ها از وضوح تصویر (رزولوشن) بسیار بالایی پشتیبانی می‌کنند.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده از شرکت سامسونگ در رابطه با مانیتورهای جدید این کمپانی، مجموعه مانیتورهای جدید سامسونگ شامل ۱۲ مدل خواهند بود و اکثر مدل‌های این سری جدید از فناوری HDR پشتیبانی می‌کنند.

سری پرچمدار این مجموعه با نام S8 شناخته می‌شود و در دو مدل ۲۷ اینچی با شماره مدل‌های S80A و S80UA در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت، ناگفته نماند که یک مانیتور دیگر ۳۲ اینچی با شماره مدل S80A عرضه خواهد شد. هر سه گجت با پشتیبانی از نمایشگر رنگی (۱ میلیارد رنگ) از نوع IPS و کیفیت ۴K Ultra HD بهره خواهند برد، به علاوه وضوح تصویر این مانیتورها ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل خواهد بود. غول فناوری کره جنوبی ادعا کرده است که این سه نمایشگر از فناوری HDR10 پشتیبانی می‌کنند، اما با توجه به اطلاعات منتشر شده از DisplayHDR، نمایشگرهایی که از این فناوری استفاده می‌کنند دارای روشنایی ۴۰۰ نیت هستند و این در حالی است که این مانیتورهای جدید شرکت سامسونگ تنها دارای ۳۰۰ نیت روشنایی هستند.

مانیتورهای سامسونگ سری S8

لازم به ذکر است که مانیتور های سامسونگ سری S8 ، از نمایشگرهای بدون حاشیه و تخت برخوردار هستند و از انتقال داده‌ها با سرعت ۱۰ گیگابایت بر ثانیه از طریق کابل USB-C پشتیبانی می‌کنند. به علاوه این گجت‌ها با آداپتور ۹۰ واتی عرضه می‌شوند و کاربران می‌توانند از آن‌ها برای شارژر کردن لپ تاپ و برخی از گوشی‌های هوشمند استفاده کنند. همچنین این مانیتورها از HDMI 2.0 و DisplayPort 1.2 پشتیبانی می‌کنند و دارای زمان پاسخگویی بسیار سریع ۵ میلی ثانیه برای گیمرها هستند.

بر خلاف مانیتورهای سامسونگ سری S8 ، سری S7 تنها دارای دو مدل بوده و این مدل‌ها شامل یک مانیتور ۲۷ اینچی (S70A) و ۳۴ اینچی (S70A) است. مانیتورهای این سری از نمایشگر تخت ۴K و HDR10 پشتیبانی می‌کنند، لازم به ذکر است که طراحی این سری مانند سری S8، بسیار زیبا بوده و نمایشگر آن‌ها نیز دارای حاشیه‌های باریکی هستند.

یک سری دیگر با نام سری S6 نیز وجود دارد که شامل ۶ مدل بوده و این مدل‌ها دارای اندازه‌هایی بین ۲۴ تا ۳۴ اینچ هستند. نمایشگرهای پنج مدل از این سری از کیفیت QHD و وضوح تصویر ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل پشتیبانی می‌کنند، اما نسخه آخر این سری که با شماره مدل S65UA عرضه خواهد شد به یک صفحه نمایش ۳۴ اینچی خمیده با کیفیت UWQHD و رزولوشن ۳۴۴۰ در ۱۴۴۰ پیکسل مجهز شده است، تمام مدل‌های این سری از فناوری HDR10 بهره می‌برند.

متاسفانه فعلا قیمت مانیتورهای جدید سامسونگ مشخص نیست و برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر باید تا زمان عرضه این گجت‌های جدید صبر کنیم.

Source

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم