مانیتور گیمینگ لنوو Y27q-30

شرکت لنوو به صورت رسمی از مانیتور مخصوص بازی لنوو Legion Y27q-30 رونمایی کرد که تجربه بی‌نظیری را برای عاشقان بازی‌های ویدئویی ارائه می‌دهد.

شکل- مانیتور گیمینگ لنوو Y27q-30

مانیتور گیمینگ لنوو Legion Y27q-30 با نرخ فریم ۱۶۵ هرتزی و رزولوشن QHD معرفی شد

شرکت لنوو به صورت رسمی از مانیتور مخصوص بازی لنوو Legion Y27q-30 رونمایی کرد که تجربه بی‌نظیری را برای عاشقان بازی‌های ویدئویی ارائه می‌دهد.

شرکت لنوو از مانیتور گیمینگ جدید خود رونمایی کرد. این نمایشگر با نام رسمی لنوو Legion Y27q-30 روانه بازارهای جهانی می‌شود. همانطور که از نام آن پیداست، این نمایشگر جدید، جانشین Legion Y27q-20 خواهد بود. بیایید نگاهی به ویژگی‌های این محصول جذاب بیندازیم.

مشخصات فنی مانیتور گیمینگ لنوو Legion Y27q-30

جدیدترین مانیتور لنوو سری Legion Y دارای پنل ال سی دی ۲۷ اینچی است. رزولوشن نمایشگر ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل و نرخ تازه‌سازی تصویر تا ۱۶۵ هرتز قابل تنظیم است. در صورت نیاز، کاربران قادر خواهند بود تا نرخ تازه سازی تصویر را تا ۱۸۰ هرتز اور کلاک کنند.

علاوه بر این، نمایشگر جدید لنوو از فناوری‌های «FreeSync Premium» و «AdaptiveSync» شرکت AMD پشتیبانی می‌کند. حداکثر میزان روشنایی تصویر حدود ۴۰۰ نیت است.

نمایشگر لنوو Legion Y27q-30 دارای نسبت کنتراست ۱۰۰۰:۱ و عمق رنگ ۱۰ بیتی است. این نمایشگر مخصوص بازی به ترتیب ۹۹ و ۹۵ درصد از طیف‌های رنگی sRGB و DCI-P3 را پوشش می‌دهد.

وقتی بحث ورودی‌ها مربوط می‌شود، مانیتور مذکور شامل دو پورت HDMI 2.0 و یک پورت DP 1.4 می‌شود. پورت‌های مدل قبلی، باعث محدودیت نرخ تازه سازی تصویر به ۱۴۴ هرتز می‌شدند؛ در حالی که مدل جدیدتر تا ۱۸۰ هرتز را پشتیبانی می‌کند.

به عنوان یکی از آپشن‌های روتین مانیتورهای گیمینگ، این محصول هم پایه‌ی قابل تنظیم دارد. از این رو لنووی جدید، نه تنها قابل چرخش به طرفین است، بلکه در جهت‌های بالا و پایین هم حرکت می‌کند. در آخر باید اشاره کنیم که این مانیتور، مجهز به دو بلندگوی داخلی با خروجی ۳ واتی است.

لنوو هنوز قیمت و زمان عرضه‌ی رسمی مانیتور گیمینگ لنوو Legion Y27q-30 را فاش نکرده است. انتظار می‌رود در روزهای آینده اطلاعات بیشتری راجع به این نمایشگر حرفه‌ای ارائه شود.

Lenovo Legion Y27q-30 gaming monitor

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم