تلویزیون‌های شیائومی MiTV P1

تلویزیون‌های سری شیائومی می تی وی P1 با یک ریموت جدید و HDMI 2.1 معرفی شدند

شکل – تلویزیون‌های سری شیائومی می تی وی P1

تلویزیون‌های شیائومی MiTV P1 معرفی شدند.

تلویزیون‌های سری شیائومی می تی وی P1 در چهار نسخه با یک ریموت کنترل جدید، پشتیبانی از HDMI 2.1، سیستم عامل Android TV و رزولوشن ۴K معرفی شدند.
شب گذشته تلویزیون‌های سری شیائومی می تی وی P1 در مهد مد جهان، ایتالیا رونمایی شدند. غول چینی که برای عرضه گوشی‌های می ۱۱، می ۱۱ آی و ردمی نوت ۱۰ ۵G خودش به اروپا میزبان یک رویداد خبری در ایتالیا بود، با خودش تلویزیون‌های Mi TV P1 را هم برده بود.

تلویزیون‌های شیائومی MiTV P1

خانواده Mi TV P1 در چهار اندازه ۳۲، ۴۳، ۵۰ و ۵۵ اینچی طراحی شده‌اند. این تلویزیون‌ها دارای یک پنل LCD با نور پس زمینه معمولی LED هستند. در این بین مدل ۳۲ اینچی به یک صفحه نمایش HD با رزولوشن ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل مجهز است، اما سه مدل دیگر همگی از یک صفحه نمایش ۴K با رزولوشن ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل برخوردارند.

البته شیائومی تنها دو مدل ۴۳ و ۵۵ اینچی این تلویزیون را در وب‌سایت ایتالیایی خود قرار داده، اما گفته می‌شود به جز نسخه ۳۲ اینچی، تمام مشخصات این دو مدل با نسخه ۵۰ اینچی یکسان است. تمام تلویزیون‌های سری P1 شیائومی نرخ تازه‌سازی ۶۰ هرتزی و زاویه دید ۱۷۸ درجه‌ای دارند. ضمن اینکه به سیستم عامل Android TV با پشتیبانی از کروم کست، پلی استور و دستیار مجازی گوگل مجهز هستند.

مدل‌های ۴K (یعنی سه مدل دیگر به جز ۳۲ اینچی) از پردازنده MediaTek MT9611 قدرت می‌گیرند که شامل ۴ هسته ARM Cortex-A55 با سرعت کلاک ۱.۵ گیگاهرتزی و پردازشگر گرافیکی ARM Mali G52 MP2 است. پنل این تلویزیون‌ها نیز از ۱.۰۷ میلیارد رنگ، دالبی ویژن، +HDR10 و HLC به همراه MEMC پشتیبانی می‌کند. ناگفته نماند این نمایشگرها پوشش ۸۸ و ۹۴ درصدی از فضای رنگ NTSC و DCI-P3 دارند.

بخش صوتی MiTV P1

در بخش صوتی، مدل‌های ۴K این خانواده به ۲ اسپیکر ۱۰ وات (جمعاً ۲۰ وات) با پشتیبانی از Dolby Audio و DTS-HD مجهز شده‌اند. در بخش ارتباطات و درگاه‌ها نیز به وای فای دوباند، بلوتوث نسخه ۵.۰، یک درگاه HDMI 2.0، یک درگاه HDMI 2.1 (eARC, VRR)، یک درگاه HDMI (CEC)، دو درگاه USB 2.0، خروجی AV کامپوزیت، اترنت، درگاه اپتیکال، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، درگاه آنتن و اسلات CI مجهز هستند. از دیگر امکانات این سه تلویزیون می‌توان به یک میکروفون با قابلیت غیرفعال سازی و یک ریموت کنترل جدید به همراه کلیدهای عددی و دیگر کلیدهای کاربردی اشاره کرد.

قیمت تلویزیون‌های Xiaomi Mi TV P1

تلویزیون‌های این خانواده با قیمت‌های زیر در ایتالیا عرضه خواهند شد:

نسخه ۳۲ اینچی: ۲۷۹.۹۰ یورو
نسخه ۴۳ اینچی: ۴۴۹.۹۰ یورو
نسخه ۵۰ اینچی: ۵۹۹.۹۰ یورو
نسخه ۵۵ اینچی: ۶۴۹.۹۰ یورو

source

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم