تلویزیون اسنوا مدل SLD-55S37BLDT2

معرفی تلویزیون اسنوا مدل «SLD-55S37BLDT2» : یکی از تلویزیون‌های ۵۵ اینچی کمپانی
«اسنوا» (Snowa) است. تمامی امکانات اولیه‌ی موردنیاز تلویزیون، برای آن در نظر گرفته شده
است. صفحه‌ی این تلویزیون از نوع تخت بوده و قادر است تصاویر را با کیفیت Full HD (1080p) نمایش دهد.

تلویزیون اسنوا مدل SLD-55S37BLDT2 ال ای دی سایز ۵۵ اینچ تلویزیون اسنوا مدل SLD-55S37BLDT2 مدل «SLD-55S37BLDT2» یکی از تلویزیون‌های ۵۵ اینچی کمپانی «اسنوا» (Snowa) است. تمامی امکانات اولیه‌ی موردنیاز تلویزیون، برای آن در نظر گرفته شده است. صفحه‌ی این تلویزیون از نوع تخت بوده و قادر است تصاویر را با کیفیت Full HD (1080p) نمایش دهد. نمایشگرهایی که به مراتب تصاویری درخشان‌تر و جذاب‌تر از نسل پیش از خود را به کاربر نشان می‌دهند.

تلویزیون اسنوا مدل SLD-55S37BLDT2

همچنین متناسب با این کیفیت تصویر، برای آن رزولوشن ۱۹۲۰ × ۱۰۸۰ پیکسلی را در نظر گرفته‌اند. زاویه‌ی دید گسترده‌ی این تلویزیون، امکان تماشای آن را از زوایای گسترده‌ای فراهم می‌آورد. زاویه‌ی دید ۱۷۸ درجه‌ای صفحه‌نمایش این تلویزیون از آن یک انتخاب خوب برای محیط‌های با اندازه‌ی بزرگ می‌سازد. این تلویزیون از نوع ال ای دی می باشد.

در نمایشگرهای LED کنترل بیشتری روی روشنایی و تاریکی وجود دارد؛ زیرا دیودهای نورانی می‌توانند مستقل از یکدیگر خاموش و روشن شوند. وجود یک گیرنده‌ی دیجیتال داخلی در این مدل، باعث می‌شود که کاربران به خرید یک دستگاه جداگانه نیاز نداشته باشند و بتوانند به‌راحتی تمامی شبکه‌های صداوسیما را دریافت کنند. تلویزیون اسنوا مدل SLD-55S37BLDT2 قادر است از فرمت‌های صوتی و تصویری بسیار متنوعی پشتیبانی کرده و طیف وسیعی از اطلاعات را به نمایش درآورد.

در کنار امکانات مناسب تصویر این مدل، می‌توان به کیفیت‌صدای پذیرفتنی آن هم اشاره کرد. این مدل با دو بلندگوی ۱۰ واتی قادر است درمجموع ۲۰ وات صدا تولید کند. همچنین چهار حالت مختلف صدا دارد. این تلویزیون از سیستم‌های صوتی مدرنی مانند Dolby Digital و Dolby Digital Plus پشتیبانی کرده و همین امر مهم لذت تماشای فیلم‌های سینمایی را دوچندان می‌کند.

از طرف دیگر چهار انتخاب برای فضاهای صوتی متفاوت از قبیل مسابقات ورزشی، فیلم‌های سینمایی و اخبار در اختیار کاربر این محصول اسنوا قرار گرفته است. بلندگوها در بخش پایینی قاب تلویزیون قرار گرفته‌ و به گونه‌ای تعبیه شده‌اند تا صدا به صورت یکنواخت در محیط پخش شود. همچنین کاربران می‌توانند به‌واسطه‌ی قابلیت PVR، برنامه‌های تلویزیونی را در حافظه‌های خارجی ذخیره کنند و از طریق ماشین زمان، تصویر را حین پخش ضبط کرده و به لحظات قبلی بازگردند. قابلیت PVR در رابطه با درگاه‌های ارتباطی این مدل، باید گفت که این تلویزیون به یک عدد پورت USB 2.0 مجهز است که از این طریق می‌توانید فلش‌مموری یا هارد اکسترنال خود را به تلویزیون متصل کرده و از فایل‌های موجود در آن بهره‌مند شوید.

همچنین تلویزیون اسنوا مدل SLD-55S37BLDT2 دارای سه عدد ورودی HDMI است (درگاه‌های HDMI این درگاه تنها موردی‌ است که تصویر و صدا را بدون فشرده سازی و افت کیفیت منتقل می‌کند) و با اتصال به سایر دستگاه‎های صوتی و تصویری، تصاویر را با کیفیت Full HD منتقل می‌کند.

برای اتصال این تلویزیون به دستگاه‌های قدیمی‌تر که خروجی HDMI ندارند، در بدنه‌ی این تلویزیون دو عدد رابط کامپوزیت (Composite) و یک عدد رابط کامپوننت (Component) تعبیه شده است. همچنین درصورتی که کیفیت‌صدای آن باب میلتان نیست، به کارگیری یک پورت انتقال صدای دیجیتال کمک می‌کند تا بتوان صدای برنامه‌های در حال پخش را به پخش‌کننده‌های حرفه‌ای صدا و آمپلی‌فایرها منتقل کرد. تلویزیون‌های اسنوا با کیفیت بالای صدا و تصویر و البته قیمتی مقرون به صرفه یک انتخاب خوب برای علاقمندان به خرید یک تلویزیون مدرن به شمار می‌روند.

تلویزیون‌هایی در اندازه‌های مختلف که می‌توان از بین آن‌ها یک سایز مناسب برای محل زندگی یا کار پیدا کرد. کیفیت صدای خوب، توانایی‌های جانبی و تعداد مناسب درگاه‌های ارتباطی محصولات اسنوا را به گزینه‌ای مناسب برای خرید تلویزیون تبدیل می‌کند.

برای تعمیر تلویزیون اسنوا خود با تعمیرگاه تلویزیون اسنوا ارتباط بگیرید.

منبع

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم