تلویزیون ۹۸ اینچی ردمی

تلویزیون ۹۸ اینچی ردمی با قیمتی اقتصادی معرفی شد
تلویزیون ۹۸ اینچی ردمی به نام Redmi Smart TV MAX رسماً معرفی شد. مهم‌ترین ویژگی این سینمای خانگی غول پیکر، قیمت اقتصادی آن است که رقابت را سخت می‌کند.
در حال حاضر به خاطر کرونا نمی‌توانید به سینما بروید، پس چرا سینما را به خانه‌ نیاوریم؟

تلویزیون ۹۸ اینچی ردمی

شکل- تلویزیون 98 اینچی ردمی

تلویزیون ۹۸ اینچی « رد می » با قیمتی اقتصادی معرفی شد

تلویزیون ۹۸ اینچی ردمی به نام Redmi Smart TV MAX رسماً معرفی شد. مهم‌ترین ویژگی این سینمای خانگی غول پیکر، قیمت اقتصادی آن است که رقابت را سخت می‌کند.

در حال حاضر به خاطر کرونا نمی‌توانید به سینما بروید، پس چرا سینما را به خانه‌ نیاوریم؟ شیائومی شب گذشته رسماً از تلویزیون ۹۸ اینچی ردمی به نام Redmi Smart TV MAX پرده برداری کرد. این تلویزیون خیلی بزرگ است، به همین خاطر سایت سازنده اطلاعات دقیقی از ابعاد خود آن و جعبه‌اش را ارائه کرده تا مطمئن شوید از در خانه‌ی شما داخل می‌شود.
پیش از این ، Redmi سازنده تلویزیون های هوشمند ۴۰ اینچی و ۷۰ اینچی بوده است. اما اکنون تلویزیون ۹۸ اینچی را به ارمغان آورده است.
۹۸ اینچ چقدر بزرگ است؟ بزرگتر از تخت یک نفره ۱٫۲ متر ، و اندازه یک میز تنیس روی میز است.

تلویزیون ۹۸ اینچی ردمی

پنل LCD این تلویزیون دارای وضوح ۴K با نرخ رفرش ۶۰ هرتز بوده و پوشش ۸۵ درصدی از فضای رنگی NTSC دارد. آن از HDR با ۱۹۲ نقطه‌ی نوردهی (با نور پس زمینه‌ی LED مستقیم) پشتیبانی می‌کند. یک موتور تصویر نسل نهمی نیز ۲۰ تکنولوژی تقویت کننده‌ی تصویر را در خود جای داده است که از جمله‌ی آن می‌توان به درون یابی حرکتی اشاره کرد. برای صدا هم چهار اسپیکر با حفره‌های بزرگ به علاوه پشتیبانی از Dolby و دکودینگ DTS روی این تلویزیون تعبیه شده است. سه درگاه HDMI (یکی ARC)، و سه خروجی S/PDIF نیز روی این تلویزیون حضور دارد که می‌توانید به لطف آن‌ها، سخت افزارهای صوتی اکسترنال را به آن متصل کنید.

تلویزیون ۹۸ اینچی شیائومی ردمی اسمارت تی وی مکس از چیپست Amlogic T972 (شامل ۴ هسته Cortex-A55 و پردازشگر گرافیکی Mali-G31MP2) قدرت می‌گیرد که ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی eMMC نیز آن را همراهی می‌کنند. این تلویزیون نرم افزار سفارشی PatchWall بر پایه‌ی پلتفرم اندروید تی وی را اجرا می‌کند. این دستگاه می‌تواند نقش یک هاب برای تمام گجت‌های هوشمند شما به عنوان بخشی از اکوسیستم شیائومی را نیز بازی کنید. تا فراموش نکرده‌ایم باید بگوییم که با فرامین نیز می‌توانید این تلویزیون را کنترل کنید.

دارای فناوری MEMC است. MEMC یک فناوری ارتقاء کیفیت تصاویر متحرک در دستگاه های نمایش است.

اما برای داشتن این سینمای خانگی باید چقدر بپردازید؟ ردمی اعلام کرده است که قیمت این محصول چیزی در حدود ۲ هزار و ۹۰۰ دلار خواهد بود. با این قیمت، Smart TV MAX چندین برابر ارزان‌تر از دیگر تلویزیون‌های ۹۸ اینچی بازار است.

البته لازم به ذکر است که شرکت Redmi سازنده گوشی هوشمند و بلندگو نیز هست.

source

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم